ВОЕНЕН МОДЕЛ - кое ни прави бойци и как да го развием

Предишната тема Следващата тема Go down

ВОЕНЕН МОДЕЛ - кое ни прави бойци и как да го развием

Писане by Jus7LeTHaL on Сря Яну 27, 2016 7:37 pm

Здравейте!

Нека бъдем честни - военният модел в играта най-вероятно е това, което я прави интересна за най-голям брой от играчите. Very Happy В което няма нищо лошо, а модела на играта, правещ войната състезание между нации (а понякога и между военни групировки, а защо не и личностни) е допълнителната подправка в гозбата, която придава силен и нежен аромат към играчите от цял свят.

Преди да слезем към редовете долу, се чувствам длъжен да вметна:
Само добре запасения с храна и (в развити стадии) оръжия войник може да е опасен в пълния потенциал на думата. Военната сила на всеки играч се формира от множество фактори, някой базови, други платени, трети лично производство, четвърти държавна подкрепа и така нататък много много видове. Най-основното обаче е, че една силна армия е изградена основно от добра организация, рационално ползващи капацитетите и силите си играчи, и адекватно сражаваща се формация. За да сте ефикасни и силни преди всичко бъдете организирани и екипни, защото дори най-силния по статистика войник е способен да изнемогне дори срещу 3-4 ефикасно биещи се организирани играчи.
Информация за актуални полесражения, важни и/или по-малко приоритетни такива можете да търсите винаги от посочените за отговорни лидери на военната група, в която участвате.

Така, сега да преминем към интересното.

Ще си позволя хипотетично да разделя факторите, влияещи на личната ви боеспособност, на два вида - базови и допълнителни.

БАЗОВИ ФАКТОРИ
1. СИЛА - основен оформящ личната ви боеспособност фактор е вашата сила. Тя се увеличава посредством ежедневното трениране в тренировъчните сгради, които се намират в секцията Моите места, в главната страница. Всяка точка сила е ценна, защото върху нея се базира всеки следващ увеличаващ щетите, които нанасяте, фактор. Редовното трениране е основна функция за да поддържате нивото си на боеспособност.

2. ВОЕНЕН ЧИН - Военните чинове са система, която се натрупва и подобрява посредством участието в боеве. Всеки нанесен удар в бой прибавя към точките на военния ви ранг 10% от нанесената с удара щета. Скалата от военни чинове е голяма, и всеки военен чин носи допълнителни проценти върху вашата щета. Първоначално чиновете се вдигат сравнително лесно, с по няколко удара, но по-късно вдигането им е доста по трудничко. За играчи, които натрупат вбъдеще по-сериозна сила, чина е изключително важен. Актуалната ситуация върху него може да проверявате ето тук, в профила ви:


В общи линии, това са базовите умения, които оформят вашата щета. Редовното повишаване с ежедневни тренировки (най-вече, за силата), и по възможност и на военния чин, са неща, които няма как да изгубите (освен ако не кривнете от правилника и ви баннат). Всяка точка в тях си е вечна, и е подобрение във вашата боеспособност. Добре поддържаната сила и чин ви правят "конкурентни" и в борбите за медали за щета, както и организираната армия, с играчи, поддържащи тези си характеристики, прави самата им държава конкурентна в борбата за региони и влияние, които в крайна сметка са основен икономически бонус. (или общо казано, всичко е навързано, затова не може само едното или другото)

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ФАКТОРИ

Така, тук темата вече е малко по обширна.

1. ОРЪЖИЯ - едва ли ще е изненада за някой, че ползването на оръжие по време на битка увеличава вашите щети. Още по-голямата изненада е факта, че по-силните и модерни оръжия са по-скъпи, по-трудно производими и увеличават допълнително щетата ви.
Видовете оръжия в играта са много. Цените на всяко едно (ако изобщо някой ги строи в даден момент) от тях са много зависими от общия стадии на играта, развитите промишлености за дадената държава, държавната данъчна политика към тях, това дали има активна война която да ги прави по-търсени ( и купувани, и оскъпяващи се), или в общи линии цената им към даден етап от играта е прекалено зависим, за да мога тук да дам перманентна насока за тях.

И все пак, ще се опитам схематично, да дам статистика, оттам и някой насоки, за оръжията.

Оръжията в най-опростен вид се разделят на четири - пищови ; танкове ; хеликоптери ; базуки.
Генерално оръжията умножават базовия фактор на щетите (двата горни) по своя коефициент на огнева мощ.
Най-простия (и слабия) за производство вид оръжие са пищовите (очаквано).
Въпреки всичко обаче, вдигането на оръжейно производство дори за пистолети не е лесна работа, консумира доста злато и изисква голям добив (и склад) на оръжейни материали.

Ето и тяхната сила :

                                                          
Пищов к1 - 1.2 огнева мощ    Танк к1 - 2.2 огнева мощ    Хеликоптер к1 - 3.2 огнева мощ
Пищов к2 - 1.4 огнева мощ    Танк к2 - 2.4 огнева мощ    Хеликоптер к2 - 3.4 огнева мощ
Пищов к3 - 1.6 огнева мощ    Танк к3 - 2.6 огнева мощ    Хеликоптер к3 - 3.6 огнева мощ
Пищов к4 - 1.8 огнева мощ    Танк к4 - 2.8 огнева мощ    Хеликоптер к4 - 3.8 огнева мощ
Пищов к5 - 2.0 огнева мощ    Танк к5 - 3.0 огнева мощ    Хеликоптер к5 - 4.0 огнева мощ

Всеки вид и всеки модел от тези оръжия се изграждат посредством развитието на фирми.
ВАЖНО : Всяко от тези оръжия става възможно, когато имате развит до к5 завод за оръжие от предишния вид, тоест :
Нужно ви е да имате завод за пищови к5, преди да можете да построите завод за танкове к1. И по същия модел, нужен е завод к5 танкове за да отворите завод за хеликоптери.

И сега, с право ще питате - ами четвъртия вид, базуката?
Базуката е най-силното към този етап оръжие, даващо огнева мощ 5.0.
За да получите базука обаче начините са само два, и на този етап няма други методи.
Метод 1. Изпълнявайте всеки ден Дневната Бойна задача. Наградата от нея е 1 базука и 1 енергийна добавка.
Метод 2. За жалост метод 2 е само чрез злато, от страницата за платени опции. Крайно нежелателно е да си харчите златото за базуки (идва към 0.50 злато за 1 базука), защото би било много по-ценно в компании, тренировъчни лагери и т.н., освен ако не разполагате с финансова възможност ( и най-вече желание ) да влагате пари в играта с които да си покривате нужните количества злато Exclamation Exclamation Exclamation

Arrow МНОГО ВАЖНА ДОБАВКА : В началните стадии на играчите ползването на оръжие не е препоръчително. Обяснявам и защо :
В началото на играта всеки започва с малка сила и нисък чин. Това не Ви прави маловажни като играчи, защото всяка армия и държава има нужда от нови такива, но в началото на вашата игра излиза много неизгодно (икономически) да влагате пари, ресурс, време и прочие в оръжия. Защо? Защото при 100 сила и нисък военен чин примерно използването на 1 пистолет к1 до голяма степен е почти сигурно, че няма да вдигне щетата достатъчно осезаемо, за да направи използването му рентабилно. В началото на играта би било по-добре да продадете евентуално наличните ви оръжия за пари (или още по-добре на черно, за злато), с което да развиете тренировъчния си лагер, или да вдигнете производството си, или да си позволите да поддържате повече служители и т.н., отколкото еднократно да ударите около 250-350 повече щета. (което на фона, че битките са базират на милиони щети, е нищожно, не носи полза нито на вас, нито на страната ви.)
Разбира се обаче, всеки си играе играта както пожелае, и всичко в тези теми и наръчници е само упътване и има за цел да бъде Ваш съветник, а не командир - НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ВИ ДИКТУВА КАК ДА ИГРАЕТЕ СВОЯТА ИГРА.  bounce (генерално правило).

ВАЖЕН СЪВЕТ : В тази игра не всяка битка има еднакъв приоритет. За играчите, играещи без да влагат реални пари, обикновено се препоръчва да пазят спечелените от дневните бойни задачи базуки и енергийни добавки, за да се използват в подходящ момент, за нанасяне на изненадващо тежки щети, в моменти, способни да объркат противника, да концентрират щета и да го оставят без право на отговор. (Както казах, всичко е въпрос на организация в този бой, от Вас зависи колко силен ще бъдете в екипа, който се е мобилизирал и с който играете)

2. ЕНЕРГИЙНИ ДОБАВКИ - Въпреки, че енергията е нещо основно, което се ползва за всичко, ще си позволя да я добавя тук като допълнителен военен ресурс, защото в 99,9% от случайте влиза в употреба точно като такъв.
Енергийната добавка е силна, защото моментално добавя 100 енергия (но енергията никога не надвишава максималния лимит, затова я консумирайте само ако сте поне 100 енергия под максимално допустимата актуална такава), не консумира възможната за възстановяване енергия и добрия брой енергийни добавки комбинирани със силни щети могат да изненадат сериозно опонента, ако се вкарат съответно в правилния момент.
За жалост, енергийната добавка по начин на добиване е абсолютно същата като базуките - по 1 от изпълнена успешно дневна задача или чрез влагане на злато в нея.
За играчи, не използващи платените опции на играта, златото вложено в енергийни добавки почти никога не е изгодна инвестиция, защото е моментна, работоспособна само за дадена битка. Дълготрайна инвестиция би била повишаването на тренировъчните сгради, развитие на някаква компания за добив (включително и на оръжейна).
Подобно на базуките, бих препоръчал енергийните добавки да се пазят за точен момент, точна битка, и да се организират съвместно с командира на отряда ви и другите членове в него.

3. ДЪРЖАВЕН ЕСТЕСТВЕН ВРАГ - Така, този бонус е доста специфичен, и зависи от държавната администрация.
За естествен враг може да бъде обявена всяка държава, за която мине успешно гласуван закон, който да я постави в позицията на такава. Този закон се предлага, разглежда, приема или отхвърля от конгреса на държавата.
Когато дадена държава е официално приета като Естествен Враг (ЕВ), за всеки удар, нанесен директно в нападение или защита специално към тази държава (нападение над неен регион, защита от нейно нападение към даден такъв), вие нанасяте с 10% по-голяма щета.
Винаги може да проверите дали държавата има актуален такъв Естествен Враг, и съответно кой точно е той, ето тук :
(хванатото в правоъгълника местенце е мястото, където може да смените дадената държава и да поразцъкате информация за нея)




В общи линии - вашата боеспособност се определя грубо казано в параметрите, описани тук.
Играта редовно се стреми да актуализира интензивността и интереса към битките. Промени настъпват доста, не ежедневно разбира се, но редовно. Ще се старая да обновявам информацията редовно, постоянно и актуално, за което се надявам да нямам проблеми.

Отново благодаря за вниманието, и се надявам, да съм бил полезен (или поне интересен pale )
avatar
Jus7LeTHaL
Admin

Брой мнения : 25
Join date : 23.01.2016
Age : 23
Местожителство : Sofia, Bulgaria

Вижте профила на потребителя http://erevollution-bg.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите